tirsdag 12. mai 2009

Vestavind - sesong 2

Tenkte jeg skulle starte denne bloggen med introen til en serie jeg likte veldig godt, nemlig Vestavind som gikk på NRK i 93-94.

Serien handler om familiene Nedrebø i Lovranger, Ahlsen på Frogner og Torgersen i Vika (Oslo) i årene fra etterkrigstiden til 70-tallet.

Dennis Storhøi,Agnethe Haaland, Espen Skjønberg,Hildegun Riise og Sven Nordin er blant skuespillerene som er med i serien.


Jeg husker jeg var stor fan, da spesielt 2.sesongen da handlingen er lagt til 60-70tallet (hippietiden), syntes det var veldig spennende.
Håper den kommer på dvd snart.

Replikker jeg husker:
-Vi tok en ekstra runde i taklampa (om hvordan Ivar og Agnes fikk tvilliger)


Så du på Vestavind?


Følg min blogg med bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar